Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego dla oddziałów: Noworodkowego, Dziecięcego i Ginekologiczno-Położniczego realizowane w ramach projektu RPPD.08.04.01-IZ.00-20-001/18 pn „Poprawa opieki nad matką i dzieckiem w celu dostosowania do trendów demograficznych poprzez wyposażenie/doposażenie w nowoczesną aparaturę medyczną oddziałów: Noworodkowego, Dziecięcego i Ginekologiczno-Położniczego”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej.
Działanie 8.4. Infrastruktura społeczna.
Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia.
Załączniki
Ogloszenie o zamówieniu
SIWZ wraz z załącznikami 1, 2, 5, 7, 8 do SIWZ
Załącznik nr 3 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia
Załącznik nr 4 do SIWZ -Zestawienie asortymentowo - ilościowe i parametry techniczne i wymagane dotyczące oferowanej aparatury medycznej i sprzętu medycznego
Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Ogloszenie o zmianie I
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert II
Ogłoszenie o zmianie II
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert (III) i terminu dostawy
Aktualny załącznik nr 1 do SIWZ
Aktualny załącznik nr 2 do SIWZ
Ogłoszenie III
Wyjaśnienia treści SIWZ
Aktualna SIWZ
Aktualny Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty
Aktualny Załącznik nr 3 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia
Aktualny Załącznik nr 4 do SIWZ
Aktualny Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
Informacja o zmianie logotypu
Aktualne Załączniki nr 5, 7, 8 do SIWZ
Aktualny Załącznik nr 3 do SIWZ
Ogłoszenie o zmianie IV
Informacja o zmianie terminu składania i terminu otwarcia ofert
Formularz ogłoszenia o zmianie wysłany do publikacji
Zmiana SIWZ w zakresie Załącznika nr 6 do SIWZ (wzór umowy)
Aktualny Załącznik nr 6 do SIWZ (wzór umowy)
Ogłoszenie o zmianie V
Informacja z otwarcia ofert
Informacja z otwarcia ofert - Sprostowanie
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w Pakietach: 12, 13
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w Pakietach: 2, 36, 37
Unieważnienie postępowania w Pakietach 7, 8, 9, 14, 26, 30, 31, 33, 34
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w Pakiecie 25
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pakiety 15, 21, 27, 29, 35
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pakiety 24, 28, 11, 16, 22, 23
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w Pakietach: 1, 18, 40 i unieważnieniu w Pakiecie nr 32
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w Pakietach: 19, 20
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pakiet 17
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pakiet 39
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pakiety 3, 4, 6, 10, 38 i unieważnieniu w Pakiecie nr 5
Informacja o wniesieniu odwołania w zakresie Pakietu nr 39
Treść odwołania
Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w Pakiecie 39
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pakiet 39
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - Pakiet 1, 18, 40 i unieważnienie w Pakiecie nr 32 STR.pdf
Informacja z otwarcia ofert