Deklaracja dostępności
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży:
Strona internetowa
Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.szpital-lomza.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2016-01-01
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-12-20
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów
publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- zamieszczone na stronie podmiotowej informacje publiczne, w postaci artykułów, informacji, zdjęć, filmów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości, służą do realizacji bieżących zadań szpitala;
- informacje prezentowane na stronie internetowej nie posiadają plików w postaci tekstów odczytywanych maszynowo oraz nagrań treści w języku polskim, w tym w języku migowym;
- zamieszczone na stronie podmiotowej informacje publiczne, w postaci załączników są w formie skanów (z uwagi na charakter informacji publicznej).
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia 2022-02-10
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-02-10
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży. E-mail: sekretariat@szpital-lomza.pl
- Telefon: (86) 47 33 900
Informacje na temat procedury odwoławczej
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Adres: Al. Józefa Piłsudskiego 11
18-404 Łomża
Podlaskie, Polska
- E-mail: sekretariat@szpital-lomza.pl
- Telefon: (86) 47 33 900
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.