Uwaga! od 16 września 2022r zmiana lokalizacji Punktu Szczepień. Szczepienia odbywają się w obszarze SOR przy biurze przyjęć (wejście od SOR).
Godziny pracy Punktu Szczepień:
Piątek godz.: 7.30-14.30
rejestracja (piątki) w godz.: 10.00-14.00
W pozostałe dni (poniedziałek- czwartek) rejestracja tylko telefoniczna:
tel.: 880 320 272 w godz.:10.00-14.00
Szpital Wojewódzki w Łomży dysponuje szczepionkami:
Pfizer Omicron
Szanowni Państwo Szpital Wojewódzki w Łomży realizuje szczepienia
zgodnie z Narodowym Programem Szczepień.
prowadzona jest rejestracja i szczepienia p/Covid-19 wszystkich osób dopuszczonych do szczepienia przez Ministerstwo Zdrowia (posiadających e-skierowanie na szczepienie).
Rodzaj i dostępność szczepionek są uzależnione od Państwa zainteresowania, wytycznych Ministerstwa Zdrowia i dostaw z Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (obecnie Pfizer i Pfizer Omicron od 30 wrzesnia br.)
Wszyscy pacjenci, w momencie rejestracji otrzymują powiadomienia o terminie szczepienia i rodzaju szczepionki. Każdy pacjent po zaszczepieniu się pierwszą dawką otrzymuje powiadomienie sms z C-eZ o terminie kolejnej dawki. W przypadku braku powiadomienia należy skontaktować się z Punktem Szczepień, w celu ustalenia drugiej dawki.
Pacjenci w terminach wyznaczonych w e-rejestracji mają zagwarantowane drugie dawki. Przekładanie przez Państwa wizyt nie gwarantuje otrzymania w określonym terminie drugiej dawki. Ustalanie terminów jest zależne od systemu zamówień, ilości dawek we fiolce i czasu przechowywania, dlatego też zmiany wizyt zaburzają dwudawkowy cykl szczepienia.
Koordynator szczepień: jgryc@szpital-lomza.pl
Pacjenci leżący, wymagający skorzystania ze szczepień zespołów wyjazdowych
(szczepienie w domu chorego)
powinni skontaktować się ze swoim lekarzem POZ,
który potwierdzi konieczność szczepienia w domu i przekieruje do zespołów wyjazdowych.
Transport do punktu szczepień organizowany organizowanych przez Miasto Łomża:
Łomżyńska infolinia 786 812 733 w godzinach 7.30-15.30, od poniedziałku do piątk. Osoba koordynująca przewóz przyjmie zgłoszenie i po sprawdzeniu dostępności dowozu oddzwoni z informacją o szczegółach jego realizacji.