Szpital Wojewódzki w Łomży zatrudni Kierownika Działu Aparatury Medycznej
Kwalifikacje:
wykształcenie i doświadczenie zawodowe
- wykształcenie wyższe o odpowiednim kierunku oraz minimum 3 letni staż pracy w zawodzie
- wykształcenie średnie o odpowiednim kierunku oraz minimum 5 letni staż pracy w zawodzie
- mile widziane doświadczenie w naprawach aparatury i sprzętu medycznego.
Inne wymagania:
- umiejętność obsługi komputera [ m. in. Pakietu MS Office ( MS Word, MS Excel)],
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- rzetelność, sumienność, fachowość,
- systematyczność, odpowiedzialność,
- aktywność i gotowość do poszerzania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji,
- organizowanie pracy własnej,
- umiejętność współpracy i komunikowania
Wymagane dokumenty:
- CV ze wskazaniem stanowiska, na które prowadzony jest nabór
Oferty proszę składać do dnia 19 stycznia 2021r., pocztą lub osobiście, na adres:
Szpital Wojewódzki w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, Kancelaria
lub na adres e-mail: rekrutacja@szpital-lomza.pl.
Uwaga: do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej).
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia rekrutacji przez Szpital Wojewódzki im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-400 Łomża.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Kancelarii Szpitala.
Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY – KIEROWNIK DZIAŁU APARATURY MEDYCZNEJ”.