Szpital Wojewódzki w Łomży logo Szpital Wojewódzki w Łomży

Praca : Inspektor ds. Aparatury Medycznej

Szpital Wojewódzki w Łomży zatrudni Inspektora ds. aparatury medycznej

Kwalifikacje

wykształcenie i doświadczenie zawodowe:  

 

  • wykształcenie wyższe lub średnie techniczne -preferowane kierunki: inżynieria biomedyczna, elektrotechnika, elektromechanika lub pokrewne mające zastosowanie w kontroli aparatury medycznej,
  • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w placówce Służby Zdrowia- Dział Aparatury Medycznej
  • uprawnienia SEP eksploatacja E oraz dozór D – elektroenergetyczne do 1 [kV], pomiary aparatury medycznej
  • uprawnienia SEP ciśnieniowe E

 

Inne wymagania:

  • podstawowa znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność, sumienność, fachowość,
  • systematyczność,
  • odpowiedzialność,
  • organizowanie pracy własnej,
  • współpracy i komunikowania,
  • rozwiązywanie sytuacji problemowych,
  • osoba niekarana

 

Wymagane dokumenty:

- CV ze wskazaniem stanowiska, na które prowadzony jest nabór

 

Oferty proszę składać do dnia 7 sierpnia 2019 r., pocztą lub osobiście, na adres:

Szpital Wojewódzki w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, Kancelaria

lub na adres e-mail: rekrutacja@szpital-lomza.pl.

Uwaga: do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej).

Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia rekrutacji przez Szpital Wojewódzki im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18-400 Łomża.

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Kancelarii Szpitala.

Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY – INSPEKTOR DS. APARATURY MEDYCZNEJ".